Kundservice

Vi på CrewCom har lång och gedigen erfarenhet av att ansvara och utveckla kundtjänsthantering åt företag och organisationer. Vi tar på oss hela eller delar av ansvaret för kundservice via telefon, e-post och sociala media. För några av våra uppdragsgivare sköter vi hela kundtjänsten och för andra tar vi bara hand om ”overflow”, det vill säga att de har en egen kundtjänst in-house men att vi hjälper till när arbetsbördan är för hög för att hålla en god servicenivå.

Några exempel på det vi kan hjälpa er med:

  • Allmän kundtjänst
  • Ordermottagning
  • Teknisk support
  • Reklamationer
  • Bokning av resor, aktiviteter, kombinationspaket
  • Uppsägningar, anti-churn/retention

För många företag kan en ojämn belastning av inkommande samtal vara mycket svår att hantera, med bibehållen servicenivå. Vi på CrewCom har byggt vår organisation och schemaläggning bl.a.  för att klara extremt ojämn belastning, baserat på 15 års kontinuerlig erfarenhet. Kontakta oss för en kostnadsfri behovsanalys eller offert.

Vill du veta mer?

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande